Sunday, March 9, 2008

Πανεπιστήμιο ή κόμμα ιδού η απορία ;!;!

Περιμένοντας να τελειώσει το καλοκαίρι για να ανοίξω ένα νέο κεφαλαίο στην ζωή μου ως φοιτητής συχνά αναρτιόμουν ένα μονό πράγμα. Αυτό που μονοπωλούσε στις σκέψεις μου ήταν ο τρόπος με τον οποίο θα έπρεπε να φερθώ στους αντιπροσώπους των πολιτικών κομμάτων που έχουν καταλάβει την εξουσία στα πανεπιστήμια. Ο λόγος που ανησυχούσα ήταν επειδή δεν ήθελα την ανάμιξη μου με κάποια παράταξη αρχικά για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα έχω προβλήματα στο μέλλον εξαιτίας της εγγραφής μου σε μια και δεύτερον γιατί καμιά παράταξη δεν αντιπροσωπεύει τον φοιτητή. Πότε τα κόμματα που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η εξουσία με κάθε τρόπο ενδιαφερθήκαν για τον φοιτητή; Πότε το κυβερνόν κόμμα άκουσε τις απαιτήσεις της νεολαίας του ουσιαστικά; Πάντα η νεολαία πρέπει να ακούει το κόμμα. Ο μόνος τρόπος να φύγει αυτό το καρκίνωμα από τους χώρους ουσιαστικής μάθησης όπως τα πανεπιστήμια είναι να αντιδράσουν οι ίδιοι οι φοιτητές. Στο πανεπιστήμιο το καθήκον του φοιτητή είναι να μάθει τα πάντα ότι μπορεί να κερδίσει σαν εφόδιο για την μετέπειτα ζωή του και όχι να εγκλωβιστεί σε μια νεκρή "ιδεολογία" που αντιπροσωπεύει κάθε παράταξη. Το μόνο που θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει είναι το κοινό καλό παρακολουθώντας την πραγματικότητα απαιτώντας από τους εαυτούς μας να δράσουν ακόμα και σαν μονάδα αν δούμε ότι συλλογικά είναι αδύνατον. Με το δικό του παράδειγμα ο κάθε ένας μας μπορεί να αλλάξει την βαλτώδης κατάσταση στην οποία μας έχουν ρίξει οι 300 προδότες της βουλής. Διώξτε τους από τα πανεπιστήμια που είναι ο χώρος μας, το εισιτήριο μας για το μέλλον μας. Διώξτε το βρόμικο παρελθόν που αντιπροσωπεύει ξένα συμφέροντα και αφήνει τον Έλληνα, εμάς να σαπίσει στην ίδια του την πατρίδα δίνοντας του ελεϊμοσήνη 700 ευρώ μετά από 20 χρόνια σχολείου και σπουδών. Η εξουσία των πανεπιστημίων στους φοιτητές, άμεση δημοκρατία μακριά από αυτούς και τα τσιράκια τους.

No comments: